دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 404629
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با انتقاد شدید از طفره رفتن میرحسین موسوی از شرکت در مناظره گفت: میرحسین حرفی برای گفتن در مناظره با احمدی نژاد ندارد.
به گزارش راسخون ، سیدعلی محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، با تاکید بر اینکه با برپایی مناظره بین میرحسین موسوی و دکتر احمدی نژاد بسیاری از مسائل روشن می شود، افزود: مناظره‌ زمان مناسبی برای اثبات ادعاها است لذا اجتناب از شرکت در مناظره اعلام شکست است.
وی با تایکد بر اینکه عده‌ای با لطایف‌الحیل و به بهانه‌های مختلف قصد دارند از شرکت در مناظره خودداری کنند، افزود: این عده می دانند که حرفی برای گفتن ندارند و حضورشان در مناظره به ضرر آنان تمام می شود.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ادامه داد: از آنجا که افکار عمومی این اقدام آقایان را نخواهد پذیرفت آنان سرانجام پای میز مناظره می روند.
بزرگواری با پیش بینی این خبر که به خاطر مصادف شدن مناظره با شب رحلت امام راحل، به احتمال زیاد این مناظره ضبط شده  و در فرصت مناسب پخش خواهد شد.
وی با تاکید بر این مطلب که صد درصد پیروز مناظره شخص احمدی نژاد است تصریح کرد: احمدی نژاد به خاطر برخورد صادقانه همواره پیروز مناظره ها بوده و خواهند بود.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با بیان این مطلب که عده‌ای با سیاه‌نمایی قصد دارند مردم را فریب دهند گفت: دولت نهم نشان داد که بی ریا با مسائل و مردم برخورد می کند و در حد توان در به اثبات رساندن شعارهایش کوشیده است.
نماینده کهگیلویه و بویراحمد داد: میرحسین موسوی مطلب چندانی برای ارائه در این مناظره نخواهد داشت چرا که سال ها از عرصه فعالیت سیاسی دور بوده است.
بزرگواری با اشاره به اینکه هوچی گری های صورت گرفته از سوی حامیان میرحسین موسوی بیشتر از سوی مشارکت و کارگزاران بوده است، گفت: با یاری خداوند احمدی نژاد در مناظره پاسخ منتقدان بی انصاف را می دهد.
وی عملکردهای دولت نهم را قابل دفاع دانست و با بیان این مطلب که شعارهای دولت نهم منطبق با خواسته های مردم بوده است، بیان داشت: دولت نهم توانست در طی مدت کوتاهی به بسیاری از شعارها و وعده‌هایی که به مردم داده بود عمل کند.
عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس در دفاع از عملکرد دولت نهم به توزیع سهام عدالت در میان مردم به ویژه دهک های پایین جامعه اشاره و عنوان کرد: مناظره خواست برحق جامعه است و به هیچ عنوان هیچ کس حق ندارد مردم را از این مساله محروم کند.
 نماینده کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مناظره می تواند مردم را در انتخاب فرد اصلح یاری دهد.
 بزرگواری همچنین پیش بینی کرد: پس از مناظره میان احمدی نژاد  و میرحسین موسوی سونامی به نفع احمدی نژاد شکل گیرد.
وی در پایان گفت: بر اساس نظرسنجی‌هایی که صورت گرفته 65 درصد از افراد این حوزه انتخابیه حامی احمدی نژاد هستند

چهارشنبه سیزدهم 3 1388
X