دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 404114
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

محمود احمدی نژاد در مناظره امشب کروبی را مورد خطاب قرار داد و گفت: هنوز ما پاسخ خود را در رابطه با شهرام جزایری دریافت نکرده ایم به گونه ای که در این میان از امام و رهبری هزینه کرده اید.
به گزارش راسخون به نقل از  مهر،  محمود احمدی نژاد در ادامه مناظره تلویزیونی خود که شبنه شب از شبکه سوم سیما  به طور زنده  پخش شد، کروبی را مورد اشاره قرار داد و گفت: هنوز ما پاسخ خود را در رابطه با شهرام جزیری دریافت نکرده ایم به گونه ای که در این میان از امام و رهبری هزینه کرده اید.

وی  با بیان اینکه چگونه شما پول حرام و خلاف قانون را دریافت کرده اید وقتی که در آن زمان مسئول کمیته امداد ، بنیاد شهید و حج نبوده اید بلکه یک روحانی ساده ای بودید، گفت: اینکه می گویند شما در بنیاد شهید زندانی تشکیل داده بودید و افرادی را در آن محبوس می کردید صحت دارد.
احمدی نژاد با طرح سئوالی از مهدی کروبی ادامه داد: من پیشنهاد می دهم که آقای کروبی اعلام کند که اوایل انقلاب خانه شان کجا بود و الان چگونه و در کجا زندگی می کند .
رئیس جمهور افزود: من اعلام کرده ام که از دانشگاه حقوق می گیرم. وی با طرح مجدد این موضوع گفت: این خانه کروبی از کجا آمده است آیا از پول امام برداشته یا از امثال شهرام جزایری ها گرفته است.
منبع : راسخون

 

يکشنبه هفدهم 3 1388
X