دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 406796
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

فردی که تلاش داشت مراسم سخنرانی داود احمدی‌نژاد را بر هم بزند با هوشیاری مردم در این امر ناکام ماند.

به گزارش راسخون از زنجان سفر یکشنبه شب برادر رئیس جمهور به شهر زنجان دارای حاشیه‌های بود.
* این مراسم قرار بود ساعت 30/16 برگزار شود که با دو ساعت تاخیر برگزار شد.
*‌ این مراسم در مسجد احمدیه زنجان برگزار شد که علی‌رغم دو ساعت تأخیر این مسجد چند بار پر و خالی شد، ولی در هنگام سخنرانی داود احمدی‌نژاد مملو از جمعیت بود به حدی که حتی خیابان و پیاده‌رو نیز مملو از جمعیت شده بود.
*در لحظاتی از سخنرانی شاهد بارش باران الهی بودیم، ولی بارش باران نیز نتوانست مردم را متفرق کند و مردم تا پایان و حتی لحظاتی پس از سخنرانی نیز در محل حضور داشتند.
*در این مراسم مردم زنجان با شعارهای احمدی احمدی‌ حمایتت می‌کنیم، احمدی‌دلاور پیرو خط رهبر، مالک اشتر علی تو انتخاب اولی، ابوالفضل علمدار احمدی را نگهدار، مظلوم‌تر از رجایی حمایتت می‌کنیم و زنجانی‌لار یاتمیوب احمدی‌نی آتمیوب حمایت خود را از محمود‌ احمدی‌نژاد در انتخابات آتی اعلام کردند.
*در اواسط سخنان داود احمدی‌نژاد جوانی با لحنی تند و نا مناسب به داود احمدی‌نژاد اعتراض و در صدد بر زدن مراسم بود که با هدایت مردم به بیرون انتقال یافت.
* اصرار این جوان به حضور در مسجد و ادامه اقدامات خود در بر هم زدن مراسم موجب نارضایتی مردم شد که با سر دادن شعارهای، احمدی‌ احمدی حمایتت می‌کنیم خواستار خروج این جوان از میان جمع شدند.
*حضور گسترده مردم در این مراسم که موجب بسته شدن خیابان امام خمینی(ره) و چهار‌راه امیر کبیر شده بود موجب شگفتی طرفداران دیگر کاندیداها شده بود.
منبع : راسخون

يکشنبه هفدهم 3 1388
X