دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 406799
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

مادر سر لشگر شهید عباس دوران خاطر نشان کرد: من یک رای دارم و آن را هم به آقای احمدی نژاد می دهم. مردم باید کسی را انتخاب کنند که معرفت، عقل و کمال داشته باشد.   

"ایران افراسیابی"، مادر سر لشگر عباس دوران در گفت و گو با خبرنگار باشگاه جوانی برنا حمایت خود را از احمدی نژاد اعلام کرد و گفت: خودم و فرزندانم از احمدی نژاد حمایت می کنیم برای این که به جز خوبی چیزی از بنده خدا ندیده ایم .
وی درباره فضای انتخاباتی حاکم بر جامعه و تخریب هایی که بر علیه احمدی نژاد انجام می شود گفت: خدا کسانی که تخریب می کنند خوبشان کند. احمدی نژاد مگر چه کار بدی انجام داده ،مگر به چه کسی بدی کرده است که این افراد این گونه برخورد می کنند؟
افراسیابی هم چنین با اشاره به جوانانی که با آرایش های آن چنانی در ستاد های برخی از کاندیدا ها دیده می شوند گفت : همه جوان ها انتخاب درست می خواهند ولی نه همه شان . برخی فقط برای آرایش کردن و این جذابیت ها دنبال این ها هستند . این ها همه دروغ و حقه بازی است .
وی در پایان تاکید کرد که من یک رای دارم و آن را هم به آقای احمدی نژاد می دهم . مردم باید کسی را انتخاب کنند که معرفت و عقل و کمال داشته باشد.
یادآور می شود "سرلشگر عباس دوران" از خلبانان نیروی هوایی ایران بود که در جنگ ایران و عراق در دفاع از حریم هوایی ایران نقش برجسته‌ای ایفا کرد.
او در سحرگاه سی‌ام تیر ماه1361 بر فراز حریم هوایی بغداد به پرواز در می‌آید و پالایشگاه الدوره در ضلع جنوبی بغداد را نشانه می‌رود و تمام بمب‏های خود را بر آن هدف فرو می‏ریزد، اما هواپیما در آسمان بغداد مورد اصابت موشکهای ضد هوایی قرار می‌گیرد. وی با صرف نظر کردن از بازگشت یا خروج اضطراری، با زدن هواپیمای فانتوم صدمه‌دیده خود به هتل محل برگزاری اجلاس غیرمتعهدها، با ناامن جلوه دادن شهر بغداد، مانع از برگزاری این اجلاس در کشور عراق شد .
منبع : راسخون

يکشنبه هفدهم 3 1388
X