دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 404903
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

محمود احمدی‌نژاد گفت: میلیون‌ها سی‌دی منتشر شده و یک بازی رسانه‌ای علیه بنده راه انداختند که همه اینها برخلاف قانون و اخلاق است و کسانی که می‌خواهند درس اخلاق و ادب به مردم بدهند نباید از این کارها انجام دهند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد در اولین بخش از مناظره امشب با محسن رضایی دیگر کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان آغاز کننده بحث با تقدیر از حضور گسترده چند صد هزار نفری حامیان خود که در مصلی تهران، ‌اظهار داشت:‌ از این عزیزان عذر می‌خواهم که نتوانستم در خدمت‌شان باشم و ما به خواست خدا در چهارشنبه صبح در اجتماع آنها در مسجد دانشگاه شریف حاضر خواهم شد.
وی ادامه داد: درباره بحث‌هایی که در مناظره دیشب مطرح شد، البته وقت من محفوظ است و چند بار در مناظره‌ها تکرار شد و من فقط دو جمله خدمت ملت شریف ایران عرض می‌کنم، آماری که ما اعلام می‌کنیم از ماخذ بانک مرکزی، مرکز آمار ارائه می‌شود و اینها نهادهایی هستند که بیش از 40 تا 50 سال است در حال انتشار آمار هستند.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: اینکه در برنامه تلویزیونی برخلاف همه قوانین به طور مکرر یک کاندیدا،‌ کسی که هنوز مسئول است، متهم به دروغ‌گویی می‌شود و توهین‌های فراوانی به وی داده می‌شود این جای بحث دارد و من انشاءالله در وقتی که حق قانونی من است، ‌پاسخ خواهم داد و یک جمله را در این جا عرض می‌کنم که دروغ‌گو خائن است و خائن ترسو است، چه کسی تا امروز از این دولت ترس سراغ دارد و من فکر می‌کنم همین کافی باشد اما در این باره که چرا اینگونه هجوم می‌‌کنند و بدون اینکه برنامه‌ای ارائه بدهند علیه بنده به هر حرفی که دلشان می‌خواهد متوسل می‌شوند انشاءالله توضیح خواهم داد.
احمدی‌نژاد افزود: میلیون‌ها سی‌دی منتشر کرده‌اند که در آنها با بریدن حرف‌ها در اول و آخر و با یک بازی رسانه‌ای علیه بنده راه انداختند که همه اینها برخلاف قانون و اخلاق است و کسانی که می‌خواهند درس اخلاق و ادب به مردم بدهند نباید از این کارها انجام دهند و من جزئیات این موضوع را در آن وقت قانونی خودم اعلام خواهم کرد.
این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به سفرهای خود در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: ما فردا میهمان مردم مازندران در ساری خواهیم بود و عصر را نیز در اهواز خواهیم بود و از همین جا به آنها سلام عرض می‌کنم.
وی در خصوص مسائل اقتصادی اظهار داشت: در خصوص مدل اقتصادی بحث‌های مختلفی وجود دارد و وقتی ما چشم‌انداز و سیاست‌های کلان و قانون برنامه و سیاست‌های چشم‌انداز را داریم در واقع اینها تئوری اقتصادی ما است، تئوری اقتصادی پیشرفت و عدالت است، در تئوری پیشرفت و عدالت یعنی مردم کشور را اداره می‌کنند و فرصت‌ها نیز عادلانه توزیع می‌شود، کشور باید ثروتمندباشد و هر چه ثروتمندتر، بهتر اما توزیع ثروت بر اساس عدالت و فرصت‌ها و استعدادها بر اساس عدالت باید فرصت ظهور و بروز پیدا کنند.
محمود احمدی‌نژاد به سراغ سوالی از محسن رضایی رفت و گفت: در میان کاندیداها تنها کسی که ایده‌های جدیدی در بخش‌های مختلف مطرح کرده است، غیر از آن دو نفر رضایی است که این ایده‌ها قابل توجه است و می‌خواهم این ایده‌ها بیشتر باز شود تا بتوانیم در قالب آن به یک نقطه عملیاتی برسیم، یک بحثی که شما مطرح کردید، موضوع فدرالیسم اقتصادی است و این یک ایده نو است اما ارتباط آن با تقسیمات کشوری و مدیریت‌های سیاسی و منطقه‌ای چگونه گره می‌خورد؟ شما وضعیت تقسیمات کشوری را به خوبی می‌دانید،‌ چه طور می شود اینها را به گونه‌ای به هم گره زد که آن هدف اساسی محقق شود و لابد این به عنوان یک روشی که در واقع کمک به توسعه اقتصادی است؟ یعنی می‌خواهیم توسعه اقتصادی سریع‌تر اتفاق بیافتد، یعنی تمرکز به 9 نقطه بدهیم که در این میان باید پرسید که بقیه استان‌ها با یکدیگر چگونه ارتباط برقرار می‌کنند و رابطه مدیریت سیاسی و اجتماعی و امنیتی با این مدیریت اقتصادی چگونه می‌شود و چه طور می‌شود اینها را با هم هماهنگ کرد .

 

سه شنبه نوزدهم 3 1388
X