دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 403570
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

علیرضا لطفی
بنابر اطلاعات رسیده از جلسه ی کمیته ی سناریوی درگیری و اغتشاش در صدر برنامه های جبهه اصلاح طلبان قرار دارد . سعید حجاریان نظریه پرداز جنگ روانی و تعزیه گردان این ماجرا طرح شوک بزرگ را با اتهام دروغی بزرگ به احمدی نژاد توسط میر حسین موسوی در آخرین گفتگوی ویژه انتخاباتی طراحی نموده است چنانکه در خصوص مناظره با کروبی به موسوی توصیه کرده بود ؛ آنقدر دروغگویی احمدی نژاد را مطرح کن ، که اگر گفت ماست سفید است مردم باور نکنند .
عصبانیت میرحسین موسوی در آخرین لحظات مناظره با کروبی برای جسارت بخشیدن جوانان فریب خورده طرفدار خود این سناریو را کلید زد .
و از آنجا که هر دو کاندیدای اصلاح طلب هیچ برنامه مدونی را برای اداره امور کشور ارائه ننموده اند و برنامه های اعلام شده صرفاً شعاری و فاقد توان اجرایی شده است می توان گفت با رویکرد قاطعانه و مستحکم مردم به دکتر احمدی نژاد که جلوه هایی از آن را در مشهد ، اصفهان ، تبریز و تهران شاهد بوده ایم . اصلاح طلبان شکست خود را قطعی دیده اند و پروژه عبور از انتخابات و براندازی نظام را در دستور کار خود قرار داده اند .
سفر محمد خاتمی به اصفهان و اجرای طرح زنجیره سبز انسانی 88 کیلومتری در سراسر کشور در ایجاد اغتشاشات متعدد در همین راستا قابل تحلیل است که نمونه هایی از آن را شب گذشته با به آتش کشیدن یک خودرو پراید مشکی در خیابان شهید آیت الله مدرس و بنر احمدی نژاد شاهد بودیم .
اما احتمال دیگری در طرح شوک بزرگ حجاریان پیش بینی می شود . سناریوی کناره گیری موسوی در آخرین لحظات و تحریم انتخابات و ایجاد اغتشاش گسترده و غوغا سالاری است . عدم موفقیت حامیان موسوی در پاکت حضور بی نظیر 15 خرداد میدان امام قطعاً آنان را به به واکنش های خشونت آمیز سوق خواهد داد .
بنابراین بر همه دلسوزان انقلاب به ویژه حامیان دولت نهم است که با هوشیاری و بصیرت توطئه مخالفان نظام ( اصلاح طلبان ـ عاملان انفجار دفتر ریاست جمهوری و شهادت رجایی و باهنر ) را ناکام گذارند .

منبع : راسخون

 


سه شنبه نوزدهم 3 1388
X