دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 404663
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

احمدی نژاد در اجتماع عظیم مردم تهران

محمود احمدی نژاد افزود : یکی از رموز اصلی که تا امروز دشمن نتوانسته است بر رای ملت ایران غلبه کند همین است که در ایران، تک تک مردم ایران یک ملت و یک ستون اند و در برابر دشمنان با قامت ایستاده ، مقاومت می کنند.

وی اضافه کرد: دوم اینکه در ایران اصل بر اخلاق ، اصل بر ارزشها ، اصل بر برادری و پاکی و صداقت است .

رئیس جمهور گفت : ملت ایران ، انقلاب ، انتخابات و حضور در صحنه را برای ارزشها و ارمانهای خود می خواهند.

وی افزود : به همین دلیل است که در طول 30 سال ملت ایران همواره به دروغ گویان ، به بی صداقتان ، به خودخواهان و کسانی که در مقابل ارزشها هستند همواره یک نه بزرگ گفته اند.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: انتخابات در ایران سالم ترین انتخابات است ، انتخابات متعلق به خود مردم است و مجری انتخابات؛ مردم ، ناظر انتخابات ؛ مردم ، شرکت کنندگان در انتخابات مردم اند و رقم زنندگان نهایی نتیجه انتخابات هم همین توده های انقلابی مردم اند.

رییس جمهور منتخب در اجتماع مردم تهران در میدان ولیعصر تهران گفت : قبل از آمدن، از شورای نگهبان سوال کردم آیا کسی از نامزدها تا الان به شما شکایت کرده و سندی در خصوص اشکال در انتخابات داده است که در پاسخ گفتند حتی یک شکایت از نامزدها به ما نرسیده است.

آقای احمدی نژاد افزود: انتخابات این دوره همانند انتخابات قبل بلکه سالم تر، پاک تر برگزار شد.

رییس جمهور منتخب اضافه کرد: برخی ها در داخل و خارج پیدا شده اند کاسه داغ تر از آش می گویند انتخابات مخدوش است کجای انتخابات مخدوش است.

احمدی نژاد افزود: بعضی ها دموکراسی را فقط برای خود می خواهند، ‌بعضی ها انتخابات و آزادی و سلامت انتخابات را تا ان جا قبول دارند که نتیجه به نفع خودشان باشد.

وی گفت: مانند برخی کشورهای غربی به محض اینکه ملتی بر خلاف نظر آنان رای بدهند انتخابات مخدوش است می گویند ما صددرصد برده بودیم حالا که نبردیم معلوم است اشکالی در کار است این ادعای برخی ما را یاد داستان ملا نصرالدین و قضیه اش می اندازد.

رییس جمهور منتخب تصریح کرد: یک عده در داخل و خارج از قبل جمع شده اند ما نفهمیدیم برچه اساسی با کدام منطق از کجا قلب مردم را خوانده اند.

احمدی نژاد افزود: جالب است می گویند چون ما برنده بودیم حالا که یک اتفاق دیگری افتاده پس اشکالی در کار است آخر چه کسی به شما گفته است برنده هستید.

وی گفت: جالبه یک خانمی با رسانه های غربی مصاحبه کرده و گفته است ما صددرصد برنده بودیم اما مخدوش شده است و دلیلی که بیان می کند اینست که من خودم بچه فلان منطقه هستم پس شوهر من داماد آن منطقه است مگر می شود مردم فلان منطقه به داماد ما رای ندهند.

احمدی نژاد افزود: دومین دلیل این خانم در مصاحبه با این رسانه اینست که شوهر من بچه فلان منطقه است مگر می شود بچه های این منطقه به ما رای ندهند، این استدلال کسانی است که می گویند ما برنده بودیم.

رییس جمهور منتخب در اجتماع عظیم مردم در میدان ولی عصر تهران با اشاره به علت اینکه برخی روش تخریبی را در پیش گرفته اند گفت: علت آن این است که این انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 


يکشنبه بیست و چهارم 3 1388
X