دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 404670
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

رییس جمهور منتخب درسخنرانی در میدان ولیعصر و خیابان های اطراف در پاسخ به ابراز احساسات مردم گفت: خداحافظ شما و انشاء الله دست های بریده حضرت عباس (ع) نگهبان و نگهدار همه ملت عزیز ایران باشد.

احمدی نژاد افزود: من هم شما را دوست دارم و به تک تک شما از صمیم دل عشق می ورزم.

رییس جمهور منتخب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بعضی از آنان گفتند که احمدی نژاد آمد، کار آنها خراب شد که من می خواهم بگویم احمدی نژاد کسی جز یک قطره کوچک از اقیانوس مواج ملت نیست.

احمدی نژاد افزود: من می خواهم به آنان بگویم شما در برابر این ملت هستید و چاره ای جز تسلیم در برابر این ملت ندارید.

رییس جمهور گفت: هر انتخابات آغاز دورانی جدید و آغاز دوران همدلی، شکوفایی، جهش و پرش به قله های بالاتر است.

آقای احمدی نژاد با بیان این که ملت ایران ملتی متحد است افزود: امروز خبرنگاری سوال کرد بعضی ها در گوشه و کنار کارهایی انجام می دهند، اغتشاش است، شورش است ،اعتراض است، واژه های تندی را بکار برد و من برای او یک مثالی زدم و نتیجه گیری کردم.

رییس جمهور گفت: من به این خبرنگار گفتم شما اشتباه می کنید، ملت ایران یکپارچه است؛ در یک مسابقه فوتبال50 هزار تا70 هزار تماشاچی شرکت می کند و آن کسی که تیمش باخته وقتی بیرون می آید عصبانی است و به هر دری می زند.

احمدی نژاد افزود: در انتخابات ایران40 میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین کننده اصلی بوده اند.

رییس جمهور گفت: حالا چهار تا خس و خاشاک این گوشه ها کاری می کنند بدانید این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آنان نخواهد گذاشت.

احمدی نژاد افزود:70میلیون ملت ایران و 40میلیون شرکت کننده در انتخابات همه عزیزند، همه ملت ایرانند و همه همدلند و دولت خادم همه آنان و در خدمت همه آنهاست.

رییس جمهور منتخب گفت: رقابت ها به پایان رسید و دوره دوستی ها و ساختن ها آغاز شد اما من می خواهم بگویم ملت دو سه چیز از دولت می خواهد و دولت موظف است همه توان خود را معطوف این موارد کند.

احمدی نژاد افزود: نخست خدمت و سازندگی است و دوم حل مشکلات اقتصادی، گرانی،‌ مسکن و اشتغال است که باید با طراحی دولت و با دست توانمند ملت برطرف بشود.

رییس جمهور گفت: سومین مطلبی که ملت از دولت می خواهد عدالت است؛ همه در برابر قانون مساویند؛ در کشوری که رهبری عزیز آن اعلام می کند من هم مثل مردم یک رأی بیشتر ندارم، ملت اجازه نخواهد داد که عده ای خود را فرای قانون بدانند و بخواهند نظر خود را بر ملت تحمیل کنند.

 


يکشنبه بیست و چهارم 3 1388
X