دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 404683
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

رییس جمهور منتخب درسخنان خود در اجتماع مردم در میدان ولیعصر تهران گفت: امروز دوره امید و حرکت به سمت آینده درخشان است.

آقای احمدی نژاد افزود: امروز بدخواهان ملت ایران مایوسند و ممکن است در گوشه و کنار بخواهند اقداماتی انجام دهند و اجازه ندهند از مسیر درست و قانونی با مفاسد، مشکلات،خودبزرگ بینی ها و خودبرتر بینی ها برخورد بشود خواهش من اینست خویشتنداری، صبر انقلابی، هوشمند و آرامش را مانند گذشته حفظ کنید.

وی گفت: عقده 25ساله و 20 ساله برخی از گلوها باز شده است؛ خواهش می کنم خشم انقلابی خود را مهار کنید و اجازه بدهید اگر بناست تغییراتی بشود از مسیر و مجرای قانونی خودش باشد.

رییس جمهور منتخب افزود: من به شما بگویم در نصب و انتخاب همکاران توصیه هیچ یک از ارکان قدرت و ثروت را نخواهم پذیرفت.

وی گفت: به فضل الهی در برابر همه زیاده خواهی ها خواهم ایستاد، این پیمان میان من و شماست، امروز شرایط عوض شده است، اگر از این پس کسانی بخواهند در برابر اجرای خواست شما و استیفای حقوق ملت و برداشتن موانع بایستند بنده به فضل الهی آنان را به ملت معرفی خواهم کرد.

رییس جمهور منتخب افزود: بدانید در آغاز راه عزت هستیم، عزیزان من امروز روز کار، تلاش، همدلی، استقامت و امید به آینده درخشان ملت ایران است، دشمن از این وضع ملت ما ناراحت است، از نشاط ملت ما ناراحت هستند ما باید این نشاط ،امید و همبستگی را حفظ کنیم.

احمدی نژاد گفت: از همه قشرهای ملت برای همه خوبی ها، بزرگواری ها، ‌هوشمندی ها و بزرگواری هایشان؛ فرهنگیان، ‌دانشگاهیان، دانشجویان، دانش آموزان، کارگران، کسبه، کشاورزان، عشایر، علما، روحانیان، بزرگان علمی و فرهنگی، ادیبان، هنرمندان و اصحاب رسانه و همه اقوام،‌ خانم ها، ‌دختران، مادران و همسران انقلابی و مهربان و انسان ساز این سرزمین که در همه عرصه ها پیشتاز ملت بوده اند تشکر می کنم

وی افزود: ما وقتی به امام عصر قطب عالم و خلیفه الله متوسل می شویم ما را متهم به خرافه گرایی می کنند اما متاسفانه خود آنان متوسل به یک تکه پارچه می شوند.

احمدی نژاد با بیان این که رنگ سبز نماد معنویت و رنگ اهل بیت است گفت: مادر من سیده است و من خاک پای همه سیدهای عالم هستم و به همین دلیل به نشانه احترام، شال سبز را بر گردنم می‌اندازم.

رییس جمهور منتخب ضمن توصیه به حفظ آرامش، هوشمندی و حضور افزود: بالاخره چند روز دیگر همه بدخواهان جهانی مجبور خواهند شد در برابر تصمیم و اراده شما سرتسلیم فرود آورند.

وی با بیان این که خبرنگاری گفت، آقای فلان با فلان آقا ملاقات داشته و گفته پرونده برخورد روی میز است گفت: من پاسخ او را دادم و گفتم امروز اگر کسی جرات دارد در دنیا ایران را تهدید کند،‌من امسال اگر در سازمان ملل متحد حضور یابم خطاب به دولت ها خواهم گفت کدام یک جرات دارید ایران را تهدید کنید دستتان را بلند کنید تا ملت ایران دست شما را قطع کنند.

وی با اشاره به سالروز میلاد زهرای اطهر (س) افزود: امروز روزی است که خدا بالاترین هدیه را به بشر ارزانی داشت هیچ نعمتی برای بشر بالاتر از وجود حضرت زهرا (س) نیست و امروز روزی است که همه ملائکه شادند و خدا هم برای این خلقت به خود "فتبارک الله احسن الخالقین" مـی گوید.

احمدی نژاد گفت: این دولت برآمده از نفس های پاک، دعاها، نذرها، نیازها و درد دل های ملت است.

مراسم جشن ملی ولادت حضرت زهرا (س) و پیروزی احمدی نژاد در دهمین انتخابات ریاست جمهوری که در میدان ولیعصر (عج) که با حضور میلیونی شهروندان تهرانی برگزار شد پس از سخنان رئیس جمهور پایان یافت .

 


يکشنبه بیست و چهارم 3 1388
X