دسته
برندگان دومین رقابت وبلاگ نویسان تبیانی
لينكدوني
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 404691
تعداد نوشته ها : 362
تعداد نظرات : 42
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

برنامه " بحث روز " چهارشنبه سی ام اردیبهشت رادیو تهران با رفتن به استانداری تهران و نشستن پای صحبت جمعی از مسئولان ستاد انتخابات این استان ،‌ به بررسی تمهیدات این ستاد برای برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در استان تهران پرداخت .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، مدیرکل ستاد انتخابات استان تهران و چند تن دیگر از اعضای این ستاد که یکی پس از دیگری و با تاخیر به جمع شرکت کنندگان دراین برنامه اضافه شدند ،‌ هریک اقدامات مربوط به حوزه کاری خود را توضیح دادند.                                                   

*** بیش  از  8  میلیون نفردر استان تهران واجد شرایط رأی دادن هستند .

جانشین رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت : طبق زمان بندی وزارت کشور فعالیت های انتخاباتی این ستاد در انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان باید از 8 فروردین و انتخابات ریاست جمهوری از 15 اردیبهشت امسال آغاز می شد که دست اندرکاران 

انتخابات دراستانداری تهران ، برای اجرای بهتر کارها از دی سال گذشته فعالیت هایی برای برگزاری این دو انتخابات آغاز کرده اند.

علی اکبر فدایی تعداد صندوق های اخذ رأی پیش بینی شده استان تهران را درانتخابات پیش رو ، تا امروز 6234 صندوق اعلام کرد و گفت : ازاین تعداد 3300  صندوق ویژه  حوزه انتخابیه تهران ، ری و شمیرانات است.

 


پنج شنبه سی یکم 2 1388
X